بارگذاری...

مدیریت معاملات

انجام معاملات (جزء، متوسط و عمده ) و شناسایی و فراخوان تامین کننده دستگاه‌های اجرایی

ایجاد شرایط یکسان و رقابتی

حذف واسطه ها و یکپارچه نمودن جريان تأمين كالا و خدمات بين تأمين‌كننده و خريدار

سودآوری دو سویه

بر اساس آمار رسمی حاصل از پیاده سازی سامانه تدارکات الکترونیکی تا 34% بهبود در هزینه های سازمان به وجود خواهد آمد

ویژگی های بی مانند سیماتِندر

سامانه شبکه ای

بزرگترین سامانه استعلام خرید الکترونیکی در کشور هستیم.

سیماتِندر از سال 1392 راه اندازی شده است و با بیشتر از 20 سازمان بزرگ کار کرده است و این سامانه را به اولین و تنها سامانه شبکه ای کشور تبدیل کرده است.

میزان رضایت مشتریان : 100%
بازاریابی دیجیتال.

توسعه سامانه و افزودن قابلیت های جدید همیشگی است

با توجه به افزوده شدن سازمان های جدید و به منظور رفع کامل نیازها در بخش بازرگانی،این سامانه همیشه در حال بروزرسانی است

بروزرسانی و امنیت : 100%
سفارشی سازی سامانه

هر آنچه شما نیاز دارید را مهیا میکنیم.

با توجه به حضور متخصصین خبره در زمینه برنامه نویسی و بازرگانی در این شرکت،ما میتوانیم تمام نیاز ها و تغییرات لازم را برای سازمان شما پیاده سازی کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

نرخ انعطاف پذیری سامانه : 100%

این سامانه حاصل تجربه 10 ساله و بیشتر از 50 نفر متخصص در حوزه بازرگانی و تدارکات میباشد

12,000 +

تامین کننده ثبت نام شده

50,000 +

استعلام بارگذاری شده

10+

سال خدمات مداوم

خلاق ، عالی و هوشمندانه

برخی از مزایای استفاده از سامانه سیماتِندر

  • دسترسی به تعداد بالای تامین کننده معتبر کالا و خدمات
  • ایجاد شرایط یکسان و رقابتی برای حضور تامین کنندگان
  • گزارش گیری های مدیریتی و نظارتی
  • ارزیابی و دسترسی سریع به تامین کنندگان
  • جریان گردش کار بهتر و سریع تر بین شرکت ها با تأمین کنندگان
  • افزایش ابداعات و ابتکارات در تدارکات
  • کاهش فوق العاده در زمان تهیه کالا و خدمات 
  • بهبود شفافیت در همه عرصه های خرید و معاملات ، ارتقاء سلامت اداری
  • رفع دغدغه های همکاران بازرگانی و مدیران ارشد سازمان

سیماتِندر را در یک دقیقه ببینید.

برخی از مشتریان سیماتِندر...

سوالات متداول ...

این شرکت تمام سعی خود را در زمینه به انجام رسانده است و از سیستم عامل لینوکس و بروزرسانی همیشگی سامانه امنیت بسیار قابل قبولی را ارائه مینماید، همچنین توسط متخصصین حوزه امنیت و سایبری کمک گرفته است تا مشکلی در سیستم به وجود نیاید.

لازم به ذکر است این سامانه از پروتکل HTTPS استفاده میکند و قیمت های ارسالی در سیستم رمزنگاری پیشرفته میشوند

این سامانه تحت وب میباشد و در همه جا در دسترس میباشد و با هر سیستم کامپیوتر،تبلت،لپ تاپ و موبایل قابل دسترسی میباشد و نیاز به هیچ سخت افزار اضافه ای نیست.

سرور سامانه در داخل ایران میباشد و در بهترین دیتاسنتر ایران نگه داری میشود.

شما به صورت 7*24 به سامانه دسترسی خواهید داشت و پایداری و آماده بودن ما 99.99% میباشد و بدون هیچ گونه نگرانی میزبان مناسبی خواهیم بود.

بله، علاوه بر تامین کنندگانی که عضو سامانه هستند شما میتوانید از تامین کنندگان خود دعوت به عمل آورید تا به صورت رایگان در سامانه ثبت کنند و در استعلام های شما شرکت کنند.

بله، هر سازمان دارای یک پنل اختصاصی میباشد که بر اساس نیازهای خود میتوان آن را سفارش سازی نمود و ما در این زمینه بسیار انعطاف پذیر هستیم .اصلا نگران نباشید !

برای خریداری سامانه و راه اندازی آن نیاز است که به صورت کتبی به این شرکت اعلام نمایید تا در کمترین زمان ممکن آن را برای شما راه اندازی نماییم .

شماره تماس : 02166935442

شماره فکس : 02141425555 داخلی 18046

به هنگام باشید که همه چیز عالی است !

از طریق این فرم میتوانید با ما ارتباط داشته باشید و اطلاعات بیشتر در مورد سامانه کسب نمایید.

Simarayanrooz@gmail.com

021-66935442

خیلی زود با شما تماس خواهیم گرفت !